Jak jsem začala podnikat...

01.10.2016

Před čtyřmi lety mě napadlo začít podnikat, byl to ideální čas, rodičovská dovolená a děti postaráno a Já plná ideálu a životní síly a tak se o pár měsíců později tento nápad zrealizoval. Začala jsem podnikat v oboru, kde je obrovská konkurence a těžké se prosadit. 

Všechny tyto ideály skončily v momentě kdy jsem nastoupila do zaměstnání. Nezbyl čas, prostě nebylo kdy tvořit a dělat věci, co mě baví. Najednou jsem byla naprosto odstřižená od možnosti rozvíjet svůj potenciál. 

Možnost přišla až když jsem začala pracovat na směny, ale skončila pracovní smlouva a Já se rázem ocitla před rozhodnutím zda podnikat na plno a nebo ještě vydržet a mít tu jistotu, tak jsem sháněla jiné zaměstnání, což vedlo k novým nápadům, začala jsem šít originální uniformy. Opět tomu něco nepřálo a vše šlo stranou až jsem si řekla dost. 

Položila jsem si zásadní otázku. Proč jsem začala podnikat a došlo mi, že se stále někomu podřizuji a pracuji pro něj a ne pro sebe. Nedělám co jsem vždy chtěla. Najednou se začal sypat i soukromý život, který se sypal již dlouhou dobu, ale dalo by se říci, že s tímto uvědoměním přišla nová cesta, nový impuls a věci se začínaly hýbat. 

Přihlásila jsem se na kurz kineziotapingu a pomalu začala plánovat svoji cestu. To jsem však netušila, co vše mě čeká, samozřejmě jen v tom nejlepším, co mě mohlo potkat. Do mé cesty vstoupil člověk, jehož projekt jsem sledovala a četla mnoho let, až jednoho dnes jsem otevřela Jeho stránky a uvědomila si, že ho znám osobně. Slovo dalo slovo a nastoupila jsem na vlak, který už nelze zastavit. Jmenuje se Centrum Evoluce.

Chcete podnikat?

Vytvořte si jasný a splnitelný systém

Dříve než začnete podnikat, vytvořte si systém, jasný a splnitelný.

Mnoho lidí totiž začne podnikat a nemá až tak jasnou představu, co obnáší podnikání, skočí rovnou do vody a učí se plavat. Ano je potřeba riskovat, ale zároveň i pochopte, že ne vše se dá dělat v chaosu. První co potřebujete je, vědět v čem chcete podnikat, také si ujasněte jak dlouho chcete u podnikání zůstat a kolik mu chcete věnovat času. 

Nestačí si jen zakoupit živnostenský list. Je potřeba si předem zjistit jaké jsou možnosti podnikání a v neposlední řadě možnosti finančního kapitálu, pokud chcete podnikat bez kapitálu získaného z půjčky, najděte si zaměstnání, které bude vyhovovat jak časově tak i finančně.

Mnoho začínajících podnikatelů má vidinu rychlého zbohatnutí a života na vysoké noze, opak je však pravdou. Sice existují lidé, kteří dokáží mnohonásobně znásobit kapitál vložený do podnikání, ale těch je jen nepatrný zlomek oproti jiným podnikatelům. Zapomeňte na vysoké výdělky, ale spokojte se s málem a snažte se vytrvat ve svém plánu. Pokud je potřeba nebojte se obrátit na odborníky, kteří znají podnikatelskou půdu a vědí jak poradit, aby firma vzkvétala nikoliv krachovala.

Tak co? Jdete do toho? Pokud ano pak přeji krásně strávený čas v podnikání s prací, která naplňuje.

© 2016 Cetrum EvoluceVšechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky