Zastavme veškeré představy

09.02.2021


O mém pochopení Evoluce bytí


Pochopila jsem, že není potřeba měnit sebe, abychom změnili okolí, protože pokud se měníme jen za podmínek, že chceme, aby se k Nám okolí chovalo lépe, aby k nám bylo uctivější a hodné, bereme mu jeho jedinečnost a svobodu bytí.

Od počátku své vlastní Evoluce bytí zažívám zajímavé věci, které mě dnes více než kdy jindy přesvědčily o nutnosti Evolučního období, které bylo potřebné. Možná je to filmem o kvantové fyzice, možná jen mojí opozicí.

Ve své podstatě vytváříme nové a nové představy o přeměně vytvořené uměle v Naší mysli a uniká Nám tak skutečná realita bytí. Podívejte kolik je koučů a terapeutů v západní civilizaci a přesto je lidé neustále vyhledávají a nejlépe ty, s kterými mají dobré zkušenosti nebo mají výborné reference, mnoho z jejich klientů se vrací opakovaně, jako by do ordinace lékaře. Ano, všem se po určitý časový úsek daří dobře, ale v okamžiku nějaké tragédie se mávnutím zázračného proutku objeví ti, kteří těží z lidské zoufalosti. Ti dobří, skutečně dobří mají paradoxně ty nejhorší reference, protože člověku nedokázali říct, jak se má správně chovat a co má udělat, aby se mu dařilo dobře. Je to logické, protože oni vědí jak křehká je duše člověka v momentě ohrožení. Vědí, že nejlepší službou pro člověka je nechat ho svobodně rozhodnout, aby dokázal převzít zodpovědnost sám za sebe, za svůj život.

Má cesta životem mě zavedla do různých míst a k různým lidem. V průběhu vzniku tohoto centra jsem prošla hodně těžkou životní zkušeností, která mi otevřela oči. Pochopila jsem realitu dnešních dnů.

Bylo mi podivné, proč někteří dávají stále ty samé dotazy dokola a neustále mě bombardují s tím samým problémem, až mi nakonec došlo, že jsou závislí na situacích, ve kterých se nacházejí, že jsou závislí na vedení od druhých, že potřebují ruku rodičů, aby je provázeli životem. To stejné vyhledávají i v jiných interakcích života. Stále se jim opakují situace, jim ubližují. Toto byl impuls pro mne, zamyslet se, v čem Já sama odmítám připustit jiný úhel pohledu na situaci.

Dnes se více než kdy jindy vnímám realitu dnešních dnů. Pochopení prostého zjištění geneze lidské evoluce mi dává šanci být sama sebou, bez podmínek, hodnocení a kritiky. Okolí se logicky změní, pokud změníme své myšlení, protože budeme jinak vnímat a jinak se chovat, ale představy o nás nezmizí, jediné, co je potřeba udělat.

ZASTAVIT VEŠKERÉ PŘEDSTAVY O TOM, JAK BY MĚL NÁŠ ŽIVOT VYPADAT I VE VZÁJEMNÉ INTERAKCI S OKOLÍM. PROBUĎME V SOBĚ VLASTNÍ SÍLU, VLASTNÍ JÁ A NAŠE CESTA SE STANE KRÁSNOU A NEZÁVISLOU NA VNĚJŠÍCH OKOLNOSTECH A OSOBÁCH.


© 2016 Cetrum EvoluceVšechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky